ה
FloorPlan הוא מפת על של הצילומים. הצלם והבמאי עומדים במיקום שהמפיק מצא. אם הוא מקובל על
הבמאי והצלם והסאונדמן אז הם מתחילים
לעבוד ולחפש את זויות הצילום שנקבעו בסטורי בוארד
לפעמים
צריך לתקן את הסטורי בוארד שלא לוקח בחשבון כל מה שנמצא במקום, לעיתים גם מוסיפים
דברים לסטורי בוארד ולא רק מורידים ממנו זה הזמן
והמקום להתווכח בין הצלם לבמאי איפה לשים את המצלמה, אילו תנועות מצלמה, אם היא
אפשרית או לא. את כל הויכוחים תעשו ביניכם ולא בזמן הצילומים.
אם לא תעשו
את עבודה זו, אז יכול להיות שתתווכחו מול השחקנים והם יקבלו תחושה לא נוחה שאתם לא
יודעים מה אתם רוצים. ממתי שאתם
סגורים על זוית הצילום ושאין שום הפרעה של שמש מול המצלמה או של סאונד ושתנועות
המצלמה יהיו חלקות אז הצלם יכול לצייר על FloorPlan שלו מפה של החדר, הרהיטים
ומיקום המצלמה ומסלולה. הוא בודק איפה לשים את הפנסים שלו, מצייר את המיקום שלהם
ואז ביום הצילומים הצלם לא צריך יותר את הבמאי. הוא מתחיל לעבוד באופן עצמאי, יודע
איפה לשים את המצלמה, איפה הפנסים צריכים לעמוד. הוא יכול לעבוד במקביל לבמאי וכך
הבמאי יכול להתעסק עם השחקנים שלו ולא להתעסק עם שאלות של הצלם.
הצלם הוא
בעצמו מנהיג של צוות שלם, הוא נותן הוראות לסאונדמן ולתאורן. הצלם הוא אחראי על
איכות הצילום, קומפוזיציה ותיאורה וגם תנועות המצלמה.
כדאי שבזמן
שהבמאי יעבוד עם השחקנים, הצלם יתאמן על תנועות מצלמה כדי להיות מוכן ברגע
שהשחקנים יהיו מוכנים. רצוי שלפני תחילת
הצילומים, הצלם יהיה אחרי כמה חזרות ולאחר שבדק האם הוא מסוגל לבצע את תנועות
המצלמה בצורה הכי חלקה שאפשר אפילו בעזרת כפילים של השחקנים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה